Aktiviteiten in 2021

zondag 12 maart: Concert in wijkzorgcentrum Heereveld
Zangvereniging Eendracht zal voor de bewoners van zorgcentrum Heereveld in Ubach over Worms vanaf 14:30 uur een concert verzorgen.

zondag 9 april: Eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk
De hoogmis om 9.30 uur bij gelegenheid van Pasen wordt door Zangvereniging Eendracht meerstemmig opgeluisterd.

maandag 17 april: Jaarvergadering
De jaarvergadering wordt om 19:30 uur gehouden in ons verenigingslokaal.

zondag 28 mei: Eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk
Zangvereniging Eendracht luistert de hoogmis om 09.30 uur bij gelegenheid van Pinksteren meerstemmig op.

maandag 10 juli: laatste repetitie voor de vacantie

maandag 28 augustus: eerste repetitie na de vacantie

zondag 24 september: Eucharistieviering in de St.Martinuskerk van Spekholzerheide
Zangvereniging Eendracht luistert de mis om 11.15 uur meerstemmig op.

zondag 26 november: Familiedag
De jaarlijkse familiedag van Zangvereniging Eendracht wordt gestart met het opluisteren van de eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk om 9:30 uur. Aansluitend worden in het verenigingslokaal D'r Eck de jubilarissen gehuldigd: Ingeborg Nickel (40 jaar lid), Ger Hamers en Tiny Krasove (beiden 12½ jaar lid).

zondag 10 december: Adventsconcert samen met Gospelkoor Gioia
Op zondag 10 december organiseert Zangvereniging Eendracht weer een adventsconcert in samenwerking met het, eveneens uit Rimburg afkomstige, Gospelkoor Gioia. Eendracht staat onder leiding van dirigent Jan Zaad en wordt op piano begeleid door de vaste pianiste Esther Zaad; Gioia staat onder leiding van dirigent Louk Kockelkoren. Het programma bestaat uit een keur van internationale (kerst)liederen. Voor een instrumentaal intermezzo zorgt de familie Heckmanns bestaande uit vader Patrick en de kinderen Elena & Katherina op viool, en moeder Pavline op piano. Pastoor Harry Notermans zal tijdens het programma een korte kerstgedachte uitspreken.
Het concert is in de sfeervolle parochiekerk van Rimburg en begint om 19:00 uur. Na afloop is er een gezellig samenzijn in het café van gemeenschapshuis D’r Eck in Rimburg. De toegang tot dit concert is gratis, maar een vrije gave wordt zeer gewaardeerd. (meer informatie raamaffiche)

zaterdag 23 december: Concert in wijkzorgcentrum Heereveld
Zangvereniging Eendracht zal weer voor de bewoners van zorgcentrum Heereveld in Ubach over Worms vanaf 14:30 uur een kerstconcert verzorgen.

zondag 24 december: Eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk
De Kerstavondmis om 17.00 uur in de parochiekerk van Rimburg wordt door Zangvereniging Eendracht meerstemmig opgeluisterd.