Aktiviteiten in 2018

zondag 1 april: Eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk
De hoogmis om 10:00 uur bij gelegenheid van Pasen wordt door Zangvereniging Eendracht meerstemmig opgeluisterd. O.l.v. dirigent Jan Zaad en op het orgel begeleid door Esther Zaad zal de "ST.CANISIUS MESSE" van J. Kircher worden uitgevoerd, aangevuld met enkele gezangen waaronder het nieuwe werk "THE LORD BLESS YOU AND KEEP YOU" van John Rutter.

zondag 22 april: Lenteconcert
Zangvereniging Eemdracht verleent haar medewerking aan het Lenteconcert dat wordt georganiseerd door Fanfare Victoria in het verenigingsgebouw D'r Eck in Rimburg. Het concert begint om 14:30 uur. O.l.v. dirigent Jan Zaad en op de piano begeleid door Esther Zaad, zal Eendracht een luchtig programma uitvoeren met o.a. een drietal nieuwe werken: "DER FLOH" (Erasmus Widmann), "LULLABY" (arr. Kirby Shaw) en "OLD KING COLE" (arr. Donald P. More).

De 140ste jaarvergadering van Zangvereniging Eendracht wordt om 20:15 uur in het verenigingsgebouw D'r Eck gehouden.

zondag 20 mei: Eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk
Zangvereniging Eendracht luistert de hoogmis om 10.00 uur bij gelegenheid van Pinksteren meerstemmig op met o.a. een uitvoering van de "MESSE NOTRE DAME" van T. Bordonel. Het koor staat onder leiding van dirigent Jan Zaad en wordt op het orgel begeleid door Esther Zaad.

zondag 10 juni: Sacramentsprocessie

maandag 9 juli: laatste repetitie vr de vacantie

maandag 27 augustus: eerste repetitie n de vacantie

zondag 18 november: Eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk
Bij gelegenheid van de St.Ceciliaviering wordt de hoogmis om 10:00 uur door Zangvereniging Eendracht meerstemmig opgeluisterd. Na afloop van de mis is er in het verenigingslokaal koffie met vlaai en worden de jubilarissen gehuldigd.

zondag 16 december: Kerstconcert in de Rimburgse parochiekerk
Voor de 19e keer in successie organiseert Zangvereniging Eendracht het 2-jaarlijkse Kerstconcert. Dit concert begint om 15.00 uur in de parochiekerk van Rimburg.

maandag 24 december: Eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk
De Kerstavondmis om 17:00 uur in de parochiekerk van Rimburg wordt door Zangvereniging Eendracht meerstemmig opgeluisterd.