aktiviteiten in 2023 aktiviteiten in 2022 aktiviteiten in 2021 aktiviteiten in 2020 aktiviteiten in 2019 aktiviteiten in 2018

Aktiviteiten in 2024

zondag 31 maart: Eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk
De hoogmis om 9.30 uur bij gelegenheid van Pasen wordt door Zangvereniging Eendracht meerstemmig opgeluisterd.

maandag 8 april: Jaarvergadering
De jaarvergadering wordt om 19:30 uur gehouden in ons verenigingslokaal.

zondag 19 mei: Eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk
Zangvereniging Eendracht luistert de hoogmis om 09.30 uur bij gelegenheid van Pinksteren meerstemmig op.

maandag 8 juli: laatste repetitie voor de vacantie

maandag 19 augustus: eerste repetitie na de vacantie

zondag 24 november: Familiedag
De jaarlijkse familiedag van Zangvereniging Eendracht wordt gestart met het opluisteren van de eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk om 9:30 uur. Aansluitend wordt in het verenigingslokaal D'r Eck de jubilaris gehuldigd: Kees Schurer (70 jaar lid).

zondag 15 december: Adventsconcert
Op zondag 15 december organiseert Zangvereniging Eendracht weer een adventsconcert (meer informatie volgt).

zondag 24 december: Eucharistieviering in de Rimburgse parochiekerk
De Kerstavondmis om 17.00 uur in de parochiekerk van Rimburg wordt door Zangvereniging Eendracht meerstemmig opgeluisterd.